feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Dari laci ayah k1.20

Assalamualaikum kpd anak-anak ayah. Semua sihat. Alhamdulillah................ Semalam ada anak ayah telephone minta kebenaran nak balik dengan anak mak mertuanya awal sikit sebab tiket habis. Kebetulan anak ayah yang kenal semua bebudak pompuan kpli kat sini....... anak mak mertuanya pun ada kat sini kat negeri utara sana ambil periksa/ujian sabtu ni. Ayah rasa kesian lak bila dengaq suaranya yang tersedu-sedu minta izin macam PATI lak. Mcmana anak-anak nak bagi ke balik awal ke ?. Tak pa la... kesian dia, maklum la.... sekali-sekali dapat tapi bannnnnnnnnyak kali tak dapek. Ayah bagi la.. tapi ingat kepada anak ayah yang jantan tu... balik elok-elok teruuuuuuuuuuuuuuuus sampai rhumah, jannnnnnnnnnnngan berhenti kat mana-mana ponnnnnnnnnnnnnng. Faham, balik cepat-cepat sikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkittttt. Ada fahammmmmmmmmm.

1 comments:
gravatar
@depot said...
May 22, 2008 at 5:13 AM  

hmm.. dah dapat agak dah siapa org tu... :)

kepada orang tu, jaga lah anak nak mertua dgn baik no!!!

x sbr nak balik utara gak! :)

Post a Comment