feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

mari mari sape nak beli kueh siput

Assalamualaikum kawan-kawan,

macam mane puasa? jangan tak puasa pulak nanti tak boleh raya.
sebut pasal raya kuih raya dah beli ke?
jangan risau aku ada jual kuih raya tapi kuih siput je lah wife aku wat jual.


conform sedap, awal-awal makan tak rasa pedas tapi lama-lama baru tau.
tak mahal 1 kg rm 14 sahaja, kalo nak setengah kilo pun boleh.

kalo berminat boleh call dan sms aku di 013-4832614
selewat-lewatnya hari selasa 9hb september 2008.
tq semua





0 comments:

Post a Comment